Последно посещение: Пон Апр 24, 2017 7:15 pm Дата и час: Пон Апр 24, 2017 7:15 pm




 [ 2 мнения ] 
Съкровените тайни на стройните хора 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Яну 23, 2010 3:00 pm
Мнения: 10
(View: Всички /В темата)


Местоположение: София
Мнение Съкровените тайни на стройните хора
ОТСЛАБВАЙТЕ ЕЖЕДНЕВНО БЕЗ УСИЛИЯ



Каква е тайната на слабите, на стройните хора? На тези, които ядат каквото си поискат, без да напълняват? За тях не е важно количеството, което изяждат, а как комбинират храните и какво е цялостното им отношение към тях.

Слабите хора не се успокояват с храна, нито се лишават от нея като тези, които се подлагат на диети. Диетите забавят метаболизма, тялото остава гладно и започва да трупа калории за „черни дни". Мнозина, които се борят с излишните килограми, попадат в капана на йо-йо ефекта - гладуват, а след това се тъпчат, което означава, че свалят килограми, но после си ги връщат в повече.

За да се храните правилно, трябва да имате предвид калоричността на храните, т. е. броя калории за грам. Можете да си позволите да ядете по-големи количества нискокалорични храни, но не и големи количества висококалорични.

Гладът и апетитът играят основната роля в контролирането на килограмите. Полезен инструмент в това отношение е така нареченият индекс на засищане, съставен от д-р Сузан Холт от университета в Сидни, Австралия. В него за стандарт се приема белият хляб и всички останали храни се сравняват с него. Коефициентът на засищане се изчислява въз основа на времето, което ще измине след като сте изяли една храна, преди отново да изпитате глад. Най-общо казано, колкото повече фибри, протеини и вода съдържа храната, толкова по-голям ще е коефициентът и на засищане.


Ето и какъв е коефициентът на засищане при някои от най-любимите ни храни:


Задушени картофи – 232;
Бяла риба – 225;
Овесени ядки – 209;
Портокали – 202;
Ябълки – 197;
Кафяви спагети – 188;
Телешко месо – 179;
Грозде – 162;
Пълнозърнест хляб – 157;
Царевица – 154;
Яйца – 150;
Сирене – 146;
Кафяв ориз – 138;
Бял ориз – 132;
Солени бисквити – 127;
Бели спагети – 119;
Корнфлейкс – 118;
Банани – 118;
Житни растения – 116;
Пържени картофи – 116;
Бял хляб – 100;
Сладолед – 96;
Кисело мляко – 88;
Фъстъци – 84;
Поничка – 68;
Кекс – 65;
Кроасан – 47.

Ако искате да се храните нормално и едновременно с това да губите тегло, помислете над тази таблица и си съставете едно разумно дневно меню! А след две седмици ще са ви необходими дрехи с един размер по-малки…

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

_________________
**********************

Апостол Апостолов

http://www.SuperAstro.net


Съб Юли 02, 2011 3:24 pm Профил WWW
Princess
Princess
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 03, 2009 9:12 am
Мнения: 1640
(View: Всички /В темата)

Мнение Re: Съкровените тайни на стройните хора
Много интересна информация. Благодаря.

_________________
Имай смелост да си служиш със собствения разум.


Сря Юли 06, 2011 7:52 am Профил
 [ 2 мнения ] 


Кой е на линия

Регистрирани потребители: CommonCrawl [Bot]


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
Powered by phpBB , Almsamim WYSIWYG © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: Ioan Arnaudov